تحلیل شبکه‌ی اجتماعی

یادداشت‌های میلاد میرمحمدصادقی

تحلیل شبکه‌ی اجتماعی

یادداشت‌های میلاد میرمحمدصادقی

فایل پاورپوینت تحلیل شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک

میلاد میر محمد صادقیفایل پاورپوینت جلسه‌ی دفاع پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد بنده با محوریت «تحلیل شبکه‌ی اجتماعی آنلاین فیس‌بوک» که با نمره‌ی 20 دفاع شد را می‌توانید از این‌جا دانلود کنید.



لازم به ذکر است، می‌توانید برای ثبت‌نام در کارگاه‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی از این‌جا اقدام کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام
مبارک باشه
ممنون بابت پاورپوینت

سلام دوست عزیزم. خواهش می‌کنم. متشکرم.

علیرضایی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

از فایلی که گذاشتین ممنونم میخواستم بدون آیا تا حالا چیزی هم توی بحث شبکه های اجتماعی پیاده سازی کردین و یا داده کاوی در یک شبکه به صورت نمونه انجام دادین یا نه؟

آقای علیرضایی عزیز، متشکرم از لطف و توجه‌تان.
بنده برای دریافت اطلاعات مربوط به شبکه از ایمپورترهای آماده‌ی نرم‌افزار نودیکس‌ال استفاده کردم.
در مرحله‌ی بعد الگوریتمی دستی طراحی کردم و طبق آن نمونه‌گیری انجام دادم.
در کل سه اشکال عمده در داده‌کاوری‌های شبکه‌ای فیس‌بوک وجود دارد:
اول: فیس‌بوک امکان دیده‌بانی شبکه‌ای با عمق بیش از 1.5 درجه را به کاربر نمی‌دهد.
دوم: نمونه‌های شبکه‌ای معمولن نمایانگر خصوصیات کل شبکه نیستند.
سوم: جمعیت N ناشناخته است.
اگر سوال بیش‌تری داشتید، دریغ نکنید.
ارادتمند، میرمحمدصادقی

ملیحه شمس سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

تبریک میگم .موفق باشید .خیلی مشتاق بودم بیام اما نشد.به هر حال ممنون از پاورپوینت.من موضوع پایان نامه کارشناسیم که در حال حاضر روش کار میکنم در مورد مقایسه شاخص های برتر شبکه های اجتماعی داخل ایران هستش و باید یک طرح که یک شبکه اجتماعی برای دانشگاه خودمون هست ارائه بدم .امکانش هست که در معرفی منابع مفید کمکم کنید؟؟؟؟؟

خانم شمس عزیز،
از لطف و توجه‌ شما سپاسگزارم.
تقریبن تمام منابع موجود در زمینه‌ی تحلیل شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی منتشر شده‌اند. متاسفانه کتاب بنده هم به‌تازگی تمام شده و رسیدنش به بازار چند ماهی طول می‌کشد. در حال حاضر کتاب واسرمن و فاست به نظرم کتابی بسیار مفید و کامل است.
در کارگاه سعی می‌کنم چکیده‌ی مهم‌ترین مفاهیم و شاخص‌ها را ارائه کنم و منابعی کاربردی در اختیارتان بگذارم.
اگر سوال بیش‌تری داشتید، دریغ نکنید.

کریمی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

تبریک میلاد جان. امیدوارم در دیگر مراحل زندگی هم موفق باشی

متشکرم امیر عزیزم، به همچنین من هم همین آرزو رو برای تو دارم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد